Ria-PM.reismee.nl

Bozeman - Cody (via Yellowstone)

Na ruim 15 jaar weer terug in Yellowstone National Park. Ook nu weer loop je met verbazing rond tussen bubbelende modderpoelen, stoom uit de grond, geisers die dan wel en dan niet stoom en water spuiten, de meest bizarre kleuren op en in de grond, en dat gecombineerd met de geur van rotte eieren. Je waant je soms echt in een amdere wereld, heel heel bizar en vooral erg mooi.

Vandaag hebben we het middenstuk van yellowstone gedaan, van west naar oost, op weg van Bozeman naar Cody (waar we de komende drie nachten slapen). Naast de bubbelende hotpots en geisers is er verder ook vooral veel ander moois.... EN wild! Twee maal een kudde bisons voorbij gereden ( en je blijft dan graag in je auto (behalve japanners en chinezen uiteraard, die stappen UIT de auto), want het zijn behoorlijk indrukwekkend grote jongens en meisjes die bisons..!

Ook een op hol geslagen beer gezien, die langs de weg in een keer voorbij kwam hollen.... Ook geen kleintje...Gezellig hiken off the beaten track laten we hier toch maar achterwege...

Anja Wippert

Wat maken jullie een prachtige reis en geweldig dat wij op deze manier mee kunnen reizen. :-)
Enjoy your trip!