Ria-PM.reismee.nl

Sao Miguel: Furnas e.o.

PM heeft zijn hart vandaag op kunnen halen. Veel binnendoor bergweggetjes waar hij de Peugeot 208 pittig doorheen scheurde. Maar goed dat ik niet snel wagenziek ben... Van Ponta Delgada eerst richting Furnas, opnieuw naar een kratermeer. Relaxte wandeling van twee uurtjes rondom het meer, geen superzware klimmetjes of dalingen vandaag.

Van Furnas binnendoor naar Provoacao, toffe views, supersteile weggetjes (20%!!!), en onderweg veeeel koeien gezien. En hortensia's. Dat is dus gewoon bermbegroeiing hier, toch anders dan wat we in Nederweert hebben.

Korte stop in Provoacao, plaatsje waar de eerste kolonisten de Azoren binnen kwamen. Lekker even uitwaaien langs de stormkering.

Laatste stop vandaag bij Lagoa do Congro, mooi afgelegen supergroen kratermeertje. Was de afdaling en klim terug meer dan waard!

Reacties

Reacties

Huub

Klinkt super en wat ik kan zien op de foto's sofar ziet het er fantastisch uit.

Veel plezier daar.

Huub

Jackeline

Van wat ik lees en aan foto's voorbij zie komen, lijkt het me daar super! Ga ik ff onthouden voor één van onze toekomstige vakanties.... Veel plezier nog!

Marian

Wederom is het leuk om jullie via deze weg te volgen! Lijkt me geweldig!
Geniet nog verder..

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!